in

Dia Satu-satunya Anak Saya. Netizen Sebak Lihat Ayah Nangis Cari Jen4zah Anak Di HospitaI

Dia Satu-satunya Anak Saya. Netizen Sebak Lihat Ayah Nangis Cari Jen4zah Anak Di HospitaI

Dia Satu-satunya Anak Saya

Anak merupakan anugerah Allah yang akan mengeratkan lagi hubungan suami isteri setelah perkahwinan. Anak yang lahir akan menjadi penyeri di dalam rumah serta memeriahkan lagi masjid yang telah dibina. Namun demikian, tidak semua pasangan bernasib baik dikurniakan zuriat dalam masa yang singkat.

Seperti rakaman video yang tular di media sosial di mana seorang ayah menangis-nangis mencari jen4zah si anak yang merupakan zuriat tunggalnya setelah 6 tahun penantian.

Gambar : Ohmymedia
Dlam video tersebut, ia memaparkan seorang bapa menangis menunggu kehadiran jenazah anak tunggalnya di jabatan f0rensik h0spital sejurus mendengar khabar kem4tian daripada pihak polis.

Difahamkan, remaja tersebut yang berumur 18 tahun telah meninggaI dunia kerana motosikal yang ditunggang bertembung dengan sebuah van di Jalan Batu Pahat-Mersing, Kluang Johor.

Ina Zalina, ibu kepada remaja tersebut telah memuat naik video di TikTok menunjukkan suaminya menangis mancari jen4zah di hospital.

Korang boleh tengok sendiri dalam video tersebut keadaan suaminya ditenangkan oleh saudara-mara yang turut ada di h0spital.

VIDEO DI SINI

Menurut Ina Zalina, suaminya bereaksi sebegitu kerana arwah merupakan anak tunggalnya yang ditunggu selama enam tahun selepas perkahwinan.

Namun, Allah hanya pinjamkan arw4h kepada dia dan suami selama 17 tahun saja.

Berat mata memandang, berat lagi bahu yang dipikul. Pastinya si bapa rasa begitu terpukul dengan insiden yang menimpa anaknya. Anak yang ditunggu bukan setahun namun selama 6 tahun pegi begitu sahaja.

Selepas ini, tidak ada lagi anak yang akan menemani hidupnya sehari-hari. Pasti keadaan akan sangat berbeza buatnya.

Menerusi video, boleh diihat betapa si ayah sangat sayang akan anaknya.

Netizen yang menonton video tersebut semuanya sebak dan mendoakan yang terbaik buat keluarga ini.

Semoga si ayah tabah menghadapi ujian ini.

Alfatihah buat arw4h…

Kredit: TikTok

BACA : Menemui Jalan Buntu 0perasi Pencarian Terpaksa Ditamatkan Jude Angel Masih GagaI Dikesan

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di mediamaklumat

Written by angah k k

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Loading…

0