in

Dituduh Lakukan Zina, Usia Kandungan Lebih 1 Minggu Dari Tarikh Nikah – Ini Sebabnya Mengapa Bakal Suami Harus Ada Ilmu..

Setiap pasangan yang ingin menamatkan zaman bujang mereka dengan berkahwin pastinya akan mementingkan persediaan dari segi mental dan fizikal, malah kepentingan itu dititikberatkan dalam semua segi bagi membina perkahwinan yang meriah serta bersejarah yang berlaku hanya sekali dan pertama kali dalam hidup.

Selain itu, mereka turut bersedia menerima kelebihan dan kekurangan pasangan serta sanggup menerima apa sahaja kemungkinan yang berlaku ketika menjalinkan hubungan sebagai suami isteri.

Seorang pengguna Facebook yang dikenali sebagai Intan Dzulkefli telah berkongsi tentang kisah seorang perempuan yang dikatakan bunting pelamin yanbergaduh dengan suaminya. Mereka dipercayai baru sahaja berkahwin lebih dari sebulan tetapi rekod kehamilan menunjukkan lebih dari 6 minggu.

Kepada semua bakal pengantin, adalah wajib membaca perkongsian ini yang dianggap sangat penting.

“Dia Fikirkan Saya Buat Sesuatu Yang Tidak Baik”

Harus Memastikan Suami Ada Asas Ilmu Fiqh

Berkahwin Tanpa Ada Ilmu Umpama Meniti Titian Rapuh

Sumber: Intan Dzulkefli

Written by Sazarimma

Seorang yang suka mempelajari sesuatu yang baru dan gemar melakukan aktiviti lasak. Seorang penjawat awam yang amat optimis, kemahiran berkomunikasi dengan sesiapa sahaja dan suka membaca.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0

Comments