in ,

Foto Pakcik Tua Yang Setia Menemani Isteri Berniaga Sampai Terlelap Ini Mengundang S3bak Ramai

Foto Pakcik Tua Yang Setia Menemani Isteri Berniaga Sampai Terlelap Ini Mengundang S3bak Ramai

Sayu tegok dorang, Foto Pakcik Tua Yang Setia Menemani Isteri Berniaga Sampai Terlelap Ini Mengundang S3bak Ramai


Setiap kali melihat pakcik atau makcik tua terpaksa mencari rezeki demi sesuap nasi, sudah pasti akan timbul rasa sebak dalam hati sanubari kita. Ini kerana, kita mengharapkan di usia lanjut sebegini, mereka dapat menghabiskan bersama anak dan cucu tersayang. Namun, tidak semua yang bernasib baik untuk menikmati kehidupan usia emas bersama orang tersayang.

Beberapa ketika dulu, tular di media sosial gambar sepasang suami isteri warga emas di Sandakan, Sabah sedang menjual keropok di hadapan sebuah kedai serbaneka sehingga menimbulkan rasa sebak netizen. Menurut sumber, pasangan suami isteri ini terpaksa menjual keropok selepas rumah yang mereka diami hangus dalam satu kebakaran tidak lama dulu.

BACA : Dari Seorang Yang Tak Percaya Tuhan, Dibukakan Hati Ucap Syahadah Hanya Perkara Ini

Anak-anak warga emas itu pula tidak diketahui di mana keberadaan mereka. Sehubungan itu, orang ramai yang terserempak dengan pasangan warga emas ini bolehlah membeli barangan yang mereka jual atau bersedekah dengan seikhlas hati. Mudah-mudahan, kehidupan mereka akan dipermudahkan dan sentiasa dimurahkan rezeki oleh Allah SWT.

Sumber: Media Massa via majalaharian

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di mediamaklumat

Written by angah k k

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Loading…

0