in

Hadiah Terakhlr Arwh, Isteri Pergi Lepas Melahirkan, Suami Tk Hentl Menangls Sambil Dukung Anak

Hadiah Terakhlr Arwh, Isteri Pergi Lepas Melahirkan, Suami Tk Hentl Menangls Sambil Dukung Anak

“Hadiah Terakhlr Arwh..” Isteri `Pergi’ Lepas Melahirkan, Suami Tk Hentl Menangls Sambil Dukung Anak

Saat mengetahui pasangan sudah pun berbadan dua, sudah pasti banyak impian dan angan-angan mula dilakar untuk membesarkan zuriat tercinta. Lebih-lebih lagi jika kandungan tersebut adalah cahaya mata sulung yang sedang dinantikan. Walau bagaimanapun, sesungguhnya Allah S.W.T mempunyai perancangan lain untuk sebuah keluarga ini.

Hove you Ibu, kamu wanita sempurna buat ayah… Terima kasih hadiah titipannya
Di lndonesia, viral sejak beberapa hari lalu gambar seorang lelaki bernama Fadly mengambil foto anaknya yang baru lahir di sebelah jasad si isteri.

Rupa-rupanya, ada kisah yang cukup dvka di sebalik gambar tersebut. Dimaklumkan, wanita itu yang juga seorang doktor telah pun kembali ke Rahmatvllah kira-kira dua hari selepas melahirkan bayi sulungnya.

Anaknya seperti mencari ibunya. Jelas kelihatan rasa cinta yang menggunung kepada Allhyarhamah isterinya apabila lelaki berkenaan tidak berhenti menangls dan cukup lemah sepanjang majlis pengebumlan dijalankan.

Namun di sebalik kesedlhan itu, Fadly tetap berjanji akan menjalankan amanah membesarkan puterinya itu dengan baik sesuai janjinya kepada insan yang dicintai.

Macam mana tak sed1h, ibarat pengantin baru… Anak pun baru lahir terus ditinggal selamanya macam ni.

Menjengok ke ruangan komen, rata-rata netizen turut sama sebak mendengar kisah berkenaan. Dalam pada itu, ramai yang bersimpati dan mendoakan Fadly lebih tabah membesarkan satu-satunya peninggalan Allahyarhamah paling bernilai.

Dia sangat mencintai istrinya

“Beruntung sekali ada suami yg benar2 tulus sprti ini..”

Sumber : Klsah Dunla

BACA : Sunnah Nabi Muhammad SAW Balik Dari Mana-mana Beri Hadiah Untuk Isteri Dan Keluarga

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di mediamaklumat

Written by angah k k

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Loading…

0