in

(VIDEO) Geram Digelar ‘Pondan’ Nur Sajat Mengamuk Memaki Netizen

nur sajat kamaruzzaman

Betapa banyaknya kontroversi yang harus ditelan oleh jutawan kosmetik yang amat terkenal ini Nur Sajat Kamaruzzaman atau lebih mesra dipanggil Sajat ini sering menjadi perhatian ramai dan juga netizen di media sosial.

Biarpun sering dicaci dengan berbagai tohmahan Sajat kelihatan biasa saja dan tenang menghadapinya dan meneruskan kehidupannya seperti biasa serta dilihat turut berkongsi berbagai-bagai info berkaitan perniagaannya di laman sosial.

Walau bagaimanapun, terbaru satu rakaman video yang kini viral memaparkan Nur Sajat seperti melepaskan kemarahannya terhadap netizen. Video tersebut telah mendapat perhatian netizen sehinggakan perkongsian itu mendapat ribuan share di Facebook.

Bila Sajat naik hantu. Sebijik macam mulut pondan wechat getah spende melekat celah teloHang Loqlaq******************ADVAN CRAZY PRO!Pengilat kenderaan no1 terbaik dan berkualiti tinggi.https://www.facebook.com/ADVANHQ/

Publiée par ViralMeletop sur Mardi 3 octobre 2017

Rakaman video tersebut yang telah disiarkan secara langsung di laman Instagram miliknya Nur Sajat, yang dikatakan mengamuk gara-gara netizen menggelarkan dirinya sebagai pondan.

Segelintir netizen dilihat turut kritik Sajat melalui Live Video tersebut dan rata-rata terus mengecam Sajat. Dek kerana kecaman dan komen sedemikianlah membuat Sajat seperti mengamuk dan memarahi netizen.

Sebagai seorang public figure, Sajat tidak sepatutnya melepaskan kemarahan dengan kata-kata sedemikian, ini akan merosakkan reputasi yang dimilikinya. Apa sekalipun, Nur Sajat juga seorang manusia yang mempunyai tahap kesabarannya tersendiri.

View this post on Instagram

"I believe the personality and the soul is what makes a person beautiful, it does not always have to be the physical appearance."🌹🌸🌹 #nursajat02 #nursajatgold02 #bussinesswoman

A post shared by Nur Sajat (@nursajat23) on

Ada beberapa pendapat netizen yang meminta semua agar berhenti dari terus mengecam Sajat dan turut meminta semua agar tidak terus mengecamnya serta mendoakan kebahagiaan Sajat.

Sehingga kini, ramai netizen masih terus mengecam seolah-olah ingin mengudang kemarahan Sajat serta ada yang meminta Sajat mengaku saja siapakah dirinya yang sebenar terhadap umum.

komen netizen terhadap sajat

kecaman netizen

ramai yang mengecam

komen netizen tentang lelaki menyerupai wanita

Walau apa pun sebabnya, kita sebagai manusia pasti akan marah orang yang selalu mengutuk dan mengeji kita, begitu juga Sajat yang tidak dapat menahan kesabaran selepas dikecam oleh netizen sehingga menjadi marah.

Baca : (VIDEO) Gosip Sajat Dikatakan Ada Skandal

Semoga Nur Sajat terus bersabar dan sememangnya menjadi lumrah jika seseorang itu dikenali atau terkenal, pasti ada orang yang suka dan tidak menyukai kita. Diharap netizen juga dapat bersabar dan jangan menimbulkan kemarahan Sajat, cara ini juga menjadi dosa. – Facebook

Written by Sazarimma

Seorang penjawat awam yang ada life insurance, suka travel dengan Air Asia, ada sikit simpanan dalam bank dan suka tengok wayang.

Leave a Reply

Your email address will not be published.

Loading…

0