in

Pengorbanan ibu kucing ulang-alik bawa daging demi anak-anak, runtun jiwa warganet

Pengorbanan ibu kucing ulang-alik bawa daging demi anak-anak, runtun jiwa warganet

Pengorbanan dan kasih sayang ibu terhadap anak-anaknya ternyata luar biasa. Bukan sahaja manusia, malah ia turut berlaku pada haiwan.

Tidak mengapa jika dirinya tidak makan, asalkan kesemua anak-anaknya kenyang dan sihat. Begitu hebatnya pengorbanan ibu..

Itulah yang dilakukan oleh seekor kucing betina bernama Sinja di Korea Selatan, di mana setiap hari Sinja akan ke sebuah restoran untuk merayu diberikan makanan.

Saksikan video penuh Sinja dan anak-anaknya menerusi video di bawah :

Tidak dapat dipastikan sama ada Sinja berpeluang atau tidak makan sedikit daging itu untuk dirinya sendiri. Semua diberikan kepada anak-anaknya.

Maka terungkailah misteri ke mana Sinja pergi. Rupanya Sinja membawa pulang daging untuk diberikan kepada 4 ekor anaknya. Setiap seekor mendapat sekeping daging.

PERHATIAN: Pihak admin tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantausemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Sumber: EB

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Ya. Terima Kasih

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami Di Media maklumat

 

Written by comel np

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Loading…

0